Monday, 30 May 2016

1.პროექტის სახელწოდება: Easter in Great Britain &  Easter in Georgia
2.პროექტის მთავარი იდეა (თემა) 1-2  წინადადებით: The main idea is to learn and  to compare cultures  and  traditions  of Great Britain and Georgia;  what these  countries have common and what are the differences  in  celebrating Easter Holiday- მთავარი იდეაა აღდგომის დღესასწაულის აღნიშვნასთან  დაკავშირებული   მსგავსებები და განსხვავებები ორ ქვეყანას შორის  (კულტურათა დიალოგი)
3.პროექტის აქტუალობა: The project itself is actual  for it refers to one of the most important Christian holidays. The pupils are taught the topic's vocabulary and they are inrolled in different kinds of activities/ პროექტი  აქტუალურია იმდენად რამდენადაც იგი ეხება ერთერთი ყველაზე მნიშვნელოვან ქრისტიანულ დღესასწაულს -აღდგომას. ბავშვები ეცნობიან საეკლესიო და საზოგადოებრივ წესჩვეულებებს
4.პროექტის მიზნები:  ისტ უნარების აქტიური  გამოყენება, პროექტის თემასთან დაკავშირებული ფოტო მასალის, ტექსტების მოპოვება მოძიება ინტერნეტის საშუალებით; ინგლისურის ძირითადი გრამატიკული უნარების გამოყენება, შესაბამისი ლექსიკური მარაგის შესწავლა;
5მონაწილეთა ასაკი:11წელი
ვადები/ხანგრძლივობა:  3 კვირა

მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას:  a PowerPoint Presentation,  wallpapers/  პრეზენტაცია PowerPoint-ში, კედლის გაზეთები
პროექტისათვის  საჭირო  ძირითადი  რესურსები:კომპიუტერები, სახატავი  ფურცლები,  ფლომასტერები, საღებავები, ფორმატის ქაღალდები
პროექტის  მსვლელობა (ძირითადი  აქტივობები):კლასი  დაყოფილია  ორ ჯგუფად,  მოსწავლეებს მიცემული აქვთ მითითებები  და  რჩევები მოსაძიებელ მასალასთან  დაკავშირებით; პირველი ჯგუფი მოიპოვებს ტექსტებს და სურათებს დიდ ბრიტანეთში  აღდგომის დღესასაწაულის აღნიშვნასთან დაკავშირებით და აკეთებენ 10 სლაიდიან PoerPoint პრეზენტაციას.მეორე ჯგუფი  მოიპოვებს საქართველოში აღდგომის აღნიშვნასთან დაკავშირებულ მასალას, აფერადებენ ამობეჭდილ სურათებს, თავადაც  ქმნიან ნახატებს  და აკეთებენ კედლის გაზეთს თემაზე აღდგომა საქართველოში; პროექტის წარდგენამდე ყველა ერთად მუშაობს ძირითადი კედლის გაზეთის შექმნაზე , რომლის იდეაა აღდგომის ამბის მოყოლა არაინგლისურ ენაზე მოსაუბრე აუდიტორიისთვის- ისინი აღდგომის ამბავზე ქმნიან საკუთარ ნახატებს და აკრავენ კედლის გაზეთზე;პროექტის დასასრულს მოსწავლეებიც და მასწავლებლებიც  ერთვებიან სახალისო აქტივობაში- ისინი ამზადებენ  სააღდგომო მისალოცებს და ჩუქნიან ერთმანეთს.
საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასაწავლო გეგმასთან კავშირი:

უცხ.დ.V.7. მოსწავლეს შეუძლია შემეცნებითი ხასიათის ილუსტრირებული ტექსტების წაკითხვა და გაგება(მაგ., ისტორიის, მითოლოგიის სფეროდან).
უცხ.დ.V.14. მოსწავლეს გამომუშავებული აქვს მეტყველებისათვის აუცილებელი უნარ-ჩვევები.
უცხ.დ.V.15. მოსწავლეს შეუძლია მარტივ ინტერაქციაში მონაწილეობა.
უცხ.დ.V.16. მოსწავლეს შეუძლია გაბმულად მეტყველება.



უცხ.დ.V.7. მოსწავლეს შეუძლია შემეცნებითი ხასიათის ილუსტრირებული ტექსტების წაკითხვა და გაგება (მაგ., ისტორიის, მითოლოგიის სფეროდან).
უცხ.დ.V.19. მოსწავლე იჩენს ინტერესს კულტურული განსხვავებების მიმართ.
უცხ.დ.V.20. მოსწავლეს შეუძლია უცხოურ ენაზე სხვადასხვა ტიპის პროექტის განხორციელება (მაგ., ზეიმის მოწყობა, გენეალოგიური ხის შედგენა, ზღაპრის დადგმა და სხვა).

უცხ.დ.V.21. მოსწავლეს შეუძლია სასწავლო საქმიანობის ორგანიზება.

 
უცხ.დ.V.23. მოსწავლეს შეუძლია რესურსების გამოყენება სასწავლო საქმიანობის ხელშეწყობის მიზნით.

უცხ.დ.V.27. მოსწავლეს შეუძლია თანაკლასელებთან, ჯგუფის წევრებთან თანამშრომლობა.

პროექტის  ხელმძღვანელი(მასწავლებელი): თამარ ბაგაშვილი
ხელმძღვანელის ელ-ფოსტა: tmrbagashvili@gmail.com
პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი: tamuna-ict.blogspot.com

1 comment:

  1. ძალიან კარგი, მაგარი გოგო ხარ!!!

    ReplyDelete